Dag 5 - Reisverslag uit L'Aigle, Frankrijk van Mark De Boodt - WaarBenJij.nu Dag 5 - Reisverslag uit L'Aigle, Frankrijk van Mark De Boodt - WaarBenJij.nu

Dag 5

Door: Mark

Blijf op de hoogte en volg Mark De Boodt

23 Maart 2014 | Frankrijk, L'Aigle

En de WIFI doet z'n best!
Een heel lang stuk een spoorlijn gevolgd door de velden en geen trein gezien of gehoord. Er hangt ook geen bovenleiding op deze lijn. Dus misschien niet meer in gebruik of zoals bij ons geen treinen op zondag. Dit even om m'n spoorwegverleden even in de aandacht te brengen. Binnen een paar dagen behoort dit al een jaar tot het verleden.
Na een uur of 2 stappen stelde ik vast dat m'n GPS niet registreerde. Ik heb de afstand dan maar nagerekend op tablet en kom op 22,4 km. Toch wel genoeg voor een zondag.
Om 13.30 u toegekomen in 't hotelleke. Ik had het me toch enigszins anders voorgesteld. Een redelijk aftands optrekje met morgenvroeg zelfs geen ontbijt wegens sluitingsdag op maandag. Voordeel is wel dat het in volle centrum ligt en er een aantal kafeetjes zijn. Om de hoek is een Carrefour voor de bevoorrading. Ik heb er zelfs een fles PADDY gevonden. Ik heb eveneens een adres gekregen van de dichtsbijzijnde Decathlon. Binnen 2 stapdagen ben ik daar. Dus een nieuw matje wordt het zeker. Het kopkussen is niet zo belangrijk.
En nu nog wat rondlopen terwijl het niet regent. Tot morgen of tot de volgende WIFI.

• 23 Maart 2014 - 22:25

Rita:

hey Mark, blij dat je het goed maakt, op uw "materiaal" na. Maartse buien en aprilse grillen ook hier begonnen, weldra zonnig lenteweer:). Laat je gaan in den decathlon, koop het beste matraske, zo kan je rustig dromen over lange stapdagen. Liefs, Rita

• 24 Maart 2014 - 19:57

Sam De Boodt:

Goed materiaal is niet belangrijk, 't is 't manneke dat het doet zei een wijze man mij ooit eens :)
    Neenee, shop till you drop in den decathlon, 't is tenslotte nog een eindje tot in Saint-Malo.

't is daar precies wel plezant zo te lezen, spijt dak er ni bij ben precies.
    geef er nog een lap op!

x uwe middelste zoon