Dag 13 - Reisverslag uit Cancale, Frankrijk van Mark De Boodt - WaarBenJij.nu Dag 13 - Reisverslag uit Cancale, Frankrijk van Mark De Boodt - WaarBenJij.nu

Dag 13

Door: Mark

Blijf op de hoogte en volg Mark De Boodt

31 Maart 2014 | Frankrijk, Cancale

Zoals gewoonlijk op tijd weg, al is 't wel iets later met het zomeruur. Zelfs hier moet een mens daar aan wennen. GR 34, weet je nog, maakt de volledige kustronde van Bretagne. Ik volgde hem tot Cancale, al moet ik zeggen dat ik vaak afgeweken ben en nog de dichter de kust volgde. Het is vaak uitnodigend een stuk af te snijden om achteraf terug te moeten keren op je passen wegens onmogelijk of veel te gevaarlijk. Een Gr 34 "raccourci" is niet aangewezen. Spijtig datik geen foto's kan plaatsen bij gebrek aan het juiste kabeltje. Achteraf plaats ik wel 't een en 't anderop deze site! Veel foto's kunnen maken van de meest bizarre zeevruchten, dood uiteraard, dus schelpen. Onderweg heb ik besloten m'nplanning wat aan te passen. In een cafeetje op zo'n 10 km voor Cancale heb ik een hotelleke gereserveerd in saint-Malo (!!!). Dus ga ik met de bus naar Saint-Malo om te slapen in "goeie" omstandigheden en morgenvroeg terug met de bus naar Cancale om de laatste 20 km af te werken. En deze keer zonder rugzak, want de kustweg is niet evident met een rugzak van om enbij de 20 kg. Alhoewel ik moet is nawegen. Dus nu in Saint-Malo in Best Western Hotel in 't zicht van de statie. Morgen bus om 7.12 u naar Cancale. Ik wordt voor alle zekerheid gewekt om 6.00 u. Ontbijt, bus en stappen maakr. Om 14.00 u moet ik het hotel uit. Dus als ik nog wild douchen... . Dus bedde in en tot morgen.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Frankrijk, Cancale

Mark De Boodt

Actief sinds 15 Maart 2014
Verslag gelezen: 297
Totaal aantal bezoekers 40079

Voorgaande reizen:

08 Augustus 2019 - 10 September 2019

Van Hendaye naar Santiago de Compostella

17 April 2017 - 17 April 2017

Van Saint-Nazaire naar Hendaye 2-de poging

15 Juni 2016 - 15 Juli 2016

Van Saint-Nazaire naar Hendaye

25 Juli 2015 - 04 Augustus 2015

GR 34 - 2-de deel

28 Juni 2014 - 29 Juli 2014

GR 34 1-ste deel

18 Maart 2014 - 01 April 2014

Van Parijs naar Saint-Malo

Landen bezocht: