Dag - 7 - Reisverslag uit Londerzeel, België van Mark De Boodt - WaarBenJij.nu Dag - 7 - Reisverslag uit Londerzeel, België van Mark De Boodt - WaarBenJij.nu

Dag - 7

Door: Mark

Blijf op de hoogte en volg Mark De Boodt

17 Juli 2015 | België, Londerzeel

Morgen vertrekken Lut en ik, de kinderen en de kleinkinderen naar Fierville-Bray in Normandië. Lut en ik met de trein, de rest met de wagen. Een weekje met z'n allen, wat gaat dat geven? Ik dacht enige weken geleden dat dit de ideale start zou kunnen zijn om het 2-de stuk Bretagne, de zuidkant van Brest naar Saint-Nazaire, af te werken. Maar ... 800 km doe je te voet niet op 10 dagen natuurlijk. Vanaf 6 augustus staat Dranouter op het programma, het WE daarna de Dodentocht en eind van de maand de Oxfam Trailwalk. Dus een maand stappen zit er niet direct in! Dan maar met de fiets! Dus de fiets gaat mee naar Normandië. Op zaterdag 25 juli 2015 neem ik de trein (met fiets) in Caen om via Rennes toe te komen in Brest. En dan de kust affietsen en overnachten op de vele campings langs de kust. Uiteraard dus met alle nodige bagage, zoals tent, slaapzak, matrasje, kleren, mondvoorraad, ...). Een beetje "à l'improviste". We zien wel voor de rest. Alle nodige treintickets zijn geregeld, tot het transport van de met bagage beladen fiets, wat niet zo evident is natuurlijk. Maar voor de rest gene stress en gene paniek.
Lekker zichzelf afjakkeren, alle frustraties wegwerken, herbronnen, bezinnen, ... en zeker en vast ook genieten. Maar nu eerst inpakken zodat we morgen kunnen vertrekken. En het zal niet met de trein zijn dat we naar Brussel Zuid vertrekken om de TGV naar Caen te nemen. Stakingsdreiging bij de NMBS! Dus kiezen voor de zekere oplossing: Daniëlla voert ons morgenvroeg naar Brussel Zuid. Waarvoor dank natuurlijk! Tot later.

• 17 Juli 2015 - 19:58

Bert:

Geniet ervan Mark, met de kinderen en daarna met je eigen je zelve.

• 18 Juli 2015 - 01:18

Vera Janssens:

Leuk verlof met de familie, en daarna stevig doorfietsen om op tijd terug te zijn.
    Geniet ervan en tot september.
    Vera