Dag 'weet ik veel' - 4 - Reisverslag uit Heuvelland, België van Mark De Boodt - WaarBenJij.nu Dag 'weet ik veel' - 4 - Reisverslag uit Heuvelland, België van Mark De Boodt - WaarBenJij.nu

Dag 'weet ik veel' - 4

Door: Mark

Blijf op de hoogte en volg Mark De Boodt

05 Juli 2016 | België, Heuvelland

Vanmorgen al klaarwakker om 3.00 u. Effe opgestaan, een plasje gemaakt en effe rondgewandeld op de camping. Effe 'gefacebookt' en na een sigaretje en een slokje van de Paddy terug de nest in. Lekker verdergeslapen tot 9.30 u op een heel stille camping. De enige lawaaimakers waren auto's die op en af de Rodenberg reden. Voor de rest alles peis en vree. Nog geen andere campinggangers gezien. Niet Roland Caravan, niet Jan Van Rossem -een muzikant van Roots uit het Dendermondse die hier wat komt componeren-, niet de 2 dames die gisteren toekwamen, niet het koppel dat op het andere stuk camping staat en niet het Hollandse koppel. Iedereen was blijkbaar nog lekker aan het maffen. Ontbeten en opgefrist en nu klaar voor een wandeling richting de Cosmos. Tot straks. 't Was een leuke en mooie wandeling langs de Cosmos. Vandaar naar het bloemendorp Westouter en verder via de Zwarteberg en de Rodeberg terug naar de Nachtegaal. Volgens de GPS 14,8 km. Bij m'n aankomst in de Nachtegaal klampte Roland Caravan me aan. Ze hadden van Werchter gebeld met de vraag of zijn retro-caravan mag blijven staan tot en met het concert van de Boss. Dus hij rijdt morgen niet naar ginder en dus ook geen lift voor mij. Maar geen probleem: de belbus naar Ieper is besteld. En dan met de trein naar Londerzeel met 1 overstap in Gent Sint Pieters. En nu kokeneten. Op het menu cassoulet. Of Lotte en Elias overmorgen meekomen naar Heuvelland (fiets en bagage ophalen met de auto) staat nog niet vast. 't Zou natuurlijk wel leuk zijn, zeker met het theaterfestival 'spots op west', dat dit weekend doorgaat. We zien wel. Tot morgen vanuit Londerzeel.