Dag 'day after' - 1 - Reisverslag uit Heuvelland, België van Mark De Boodt - WaarBenJij.nu Dag 'day after' - 1 - Reisverslag uit Heuvelland, België van Mark De Boodt - WaarBenJij.nu

Dag 'day after' - 1

Door: Mark

Blijf op de hoogte en volg Mark De Boodt

07 Juli 2016 | België, Heuvelland

Vanmorgen rond den achten opgestaan. Nog wat extra inladen in de auto, water geven aan planten onder de carport en dan naar Sint-Amands om Lotte en Elias op te halen. Volgens de GPS zouden we toekomen in de Nachtegaal om 12.08 u, maar fileleed rond Ieper gaf toch een vertraging van een goeie 3 kwartier. Maar geen nood natuurlijk. We hebben alle tijd! Na een broodmaaltijd op stap. Van de Nachtegaal langs de wijngaard van Entre Deux Monts naar de 'Franse' straat. En toen zagen we een frietkot (préféré) van Elias. Dus frieten en daarna de opening van het festival 'spot op west' op de Cosmos. Prachtig decor, excellent weer en wondermooie muziek van de harmonie van Ieper met Wannes Capelle. Daarna voetbalmatch Duitsland - Frankrijk. Daarna Lotte en Elias in bed en nog war nagenieten van de mooie dag. Sloppel.

• 09 Juli 2016 - 12:25

Johan:

Hoi Marc
    Het gaat je goed lees ik. Fijn met de kleinkinderen.
    Wij hebben vandaag op loopafstand een festivalweekend. Gisteren al 2 goede groepen gehoord. Als mijn pa in zelfde toestand blijft gaan we niet ver op vakantie maar komen dan 6 augustus naar de nachtegaal.
    Een heel goed weekend .
    Grtjs Christel en Johan