Dag 5 - Reisverslag uit Hillion, Frankrijk van Mark De Boodt - WaarBenJij.nu Dag 5 - Reisverslag uit Hillion, Frankrijk van Mark De Boodt - WaarBenJij.nu

Dag 5

Door: Mark

Blijf op de hoogte en volg Mark De Boodt

03 Juli 2014 | Frankrijk, Hillion

M'n GSM is gerepareerd, of zou toch moeten. Hij is in anti-diefstalstand gevallen. Le monsieur heeft gisteren pogingen gedaan om hem te deblokkeren. Er zou een code gestuurd worden naar m'n emailadres. Vanavond zal ik bellen met één of andere telefoon. Als iemand dit leest, graag een seintje naar Lut voor het geval ze het zelf niet leest. Tot vanavond. 't Is dus een dagje later inmiddels. Op de camping in Hillion geen WIFI, en geen fut meer om in 't dorp te gaan proberen. Dagelijkse kost: kust afwandelen, of wat had je anders verwacht! M'n wandelgezel was den Bart. Peeters dus. Wat heeft die man mij gepakt, en dan bedoel ik uiteraard niet de up-tempo-nummers. Soms zo erg dat ik door 't water in de ogen geen weg meer zag. Kapot was ik er van! Zoeken jullie zelf de songs maar uit... . Iets voor de plage de La Cotentin ging de GR langs een naaktstrand. Dan loop je daar met een rugzak en gekleed. Enkel wat blote piemels waar te nemen. Niks blote tet (toevallig liedje van onzen Bart - Zomerdagen), laat staan iets dat op een vrouwenlichaam zou kunnen lijken. Zouden de naaktstranden in Bretagne on-mixed zijn of zou dit misschien een rendez-vous-plaats zijn voor "andersgezinden". Volgens mij eerder het laatste. Ondertussen gaat het van kwaad naar erger met mij. Alle fut voel ik uit m'n lijf lopen. Zou dit iets te maken kunnen hebben met het bloed geven van vorige week donderdag? Met toch nog een kleine 10 km voor de boeg moet ik mezelf beginnen te treiteren om vooruit te geraken. 't Liefst van al zou ik mezelf laten vallen en niet meer rechtstaan. Geen oplossing natuurlijk. Boudewijn De Groot heeft me uiteindelijk over de meet gekregen, ttz ne kilometer of 2 over de meet. Ik kwam toe in Hillion en passerde een superette (de 8 a huit) en ging mondvoorraad inslaan. De dame aan de kassa vertelde me dat de plaatselijke camping op ongeveer 2 km lag, maar wel in de richting van waar ik kwam. Gewoon voorbij gelopen. Met dank aan Boudewijn. Maar gelukkig bestaat naastenliefde soms nog. De dame na mij aan de kassa wou me afzetten aan de camping. Ze voelde zich een beetje verantwoordelijk omdat ik de camping voorbij gelopen was. Slecht aangegeven gaf ze toe. Ze werk op de dienst toerisme van de gemeente en had dit al meermaals aangekaart. Een camping zonder caravans en campingcars. Zelfs auto's moesten buiten blijven. Een echte natuurcamping met eigen energiewinning en zelfs met composttoiletten. Hoe rustig kan een camping zijn? Tentje gezet, gauw onder de douche en iets gegeten. Ik heb al menige mossel verorberd, maar geef mij maar de Bretoense! Klein maar enorm fijn. En slechts voor 9,90 EUR. Zwijg mij maar van de Zeeuwse mossel. En 'k liet me ook vangen. Aan de zon in een liter wijn. Tentje in en sloppel. Tot morgen, bij leven en welzijn.

  • 03 Juli 2014 - 15:09

    Mark De Boodt :

    het is nu donderdag 15u, nog geen mail ontvangen!!!

  • 03 Juli 2014 - 19:19

    Mark De Boodt :

    het is nu 19u15 en nog steds geen mail ontvangen!!!!!

  • 04 Juli 2014 - 06:28

    Mark De Boodt :

    volgens telenet zou je enkel je pin en puck code moeten ingeven.
    van een antidiefstal code winst die persoon nikske.
    om uw pin en puck code te krijgen van hun beh ik je paspoortnummer nodig.
    volgens illeke is dit het zelfde als je nummer op een briefje van de ziekekas.
    dus: ik bel terug, maar dan kreef ik al onze diensten zijn gesloten.
    dus:::
    ik probeer morgenvroeg opnieuw.

  • 04 Juli 2014 - 07:43

    Bert:

    Alles terug in orde Mark?

  • 04 Juli 2014 - 08:22

    Mark De Boodt :

    goede morgen,

    ze weten niet wat u gaatn nodig hebben maar hier volgen de volgende nummers.
    pin: 3386
    puck: 1395 1437
    simkaartnr: 8941 01 00000 22 33 786

    indien geen van deze drie werkt kan het ook nog een nummer van nokia zelf zijn, daarvoor zou je dan naar nokia zelf moeten bellen op het volgende nummer

    dienst nokia: 070/707 770

    de vriendelijke man van telenet zegt wel dat je voor alle zekerheid (na het oplossen van je probleem)
    dit bericht zou moeten verwijderen.

    als het opgelost is wil je me dan aub verwittigen .

    xxxxxxxxxxxxxx

  • 04 Juli 2014 - 08:36

    Mark De Boodt :

    nog effe zeggen dat ik om 9u vertrek naar het werk en ik zal terug thuis zijn rong 16u30.

    komaan he man , lost da daar ne keer op da we terug iets van u horen.

    dikke kus

  • 04 Juli 2014 - 23:04

    Mark De Boodt :


    .hoi,

    (heb deze gegevens van de side nokia gehaald ),



    Als je het apparaat bij je hebt en je het kunt opstarten

    deze gegevens heb ik van de side nokia gehaald, kan je hiermee iets?



    •Kies *#06# op je telefoon. Op de meeste telefoons wordt het serienummer (IMEI) getoond als deze code wordt ingevoerd.
    •Op een Dual-SIM-telefoon krijg je twee IMEI-nummers te zien. Voer in dit geval het eerste IMEI-nummer in.
    •Als je een Lumia-telefoon hebt, ga je naar Instellingen Over Meer informatie en vind je daar het serienummer (IMEI).
    •Als je een Nokia X-telefoon hebt, ga je naar Instellingen Over telefoon Status en vind je daar het serienummer (IMEI).
    •Als je een Nokia Lumia-tablet hebt, veeg je vanaf de rechterzijde van het scherm en tik je op Instellingen, Pc-instellingen wijzigen, Netwerk Verbindingen, Mobiel breedband


    Als je het apparaat niet bij je hebt of het niet wil starten



    •Als je telefoon een verwijderbare batterij heeft, schakel je de telefoon uit en verwijder je de batterij. Het serienummer (IMEI) staat afgedrukt op een wit etiket binnen in de telefoon.
    •Kijk op, naast of in de sleuf voor de simkaart of geheugenkaart.
    •Op een Dual-SIM-telefoon vind je twee IMEI-nummers, aangegeven als IMEI 1 en IMEI 2. Voer in dit geval IMEI 1 in.
    •Als je een Nokia Lumia-tablet hebt, trek je de sim/SD-kaarthouder naar buiten en lees je het serienummer (IMEI) af van de houder.
    •Neem contact op met je serviceprovider.
    •Kijk op de originele verpakking van je apparaat.
    •Kijk op je bewijs van aankoop/bon/contract.


    Het serienummer staat mogelijk achter de letters ESN, IMEI of MEID.
    Voorbeeld (zorg dat alle letters hoofdletters zijn en gebruik geen slash):
    ESN: 12345678912 (11 cijfers)
    IMEI: 123456789123456 (15 cijfers)
    MEID HEX: 123A456B789C123 (14 of 15 tekens)

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Mark De Boodt

Actief sinds 15 Maart 2014
Verslag gelezen: 595
Totaal aantal bezoekers 40229

Voorgaande reizen:

08 Augustus 2019 - 10 September 2019

Van Hendaye naar Santiago de Compostella

17 April 2017 - 17 April 2017

Van Saint-Nazaire naar Hendaye 2-de poging

15 Juni 2016 - 15 Juli 2016

Van Saint-Nazaire naar Hendaye

25 Juli 2015 - 04 Augustus 2015

GR 34 - 2-de deel

28 Juni 2014 - 29 Juli 2014

GR 34 1-ste deel

18 Maart 2014 - 01 April 2014

Van Parijs naar Saint-Malo

Landen bezocht: