Dag 20 - Reisverslag uit Roscoff, Frankrijk van Mark De Boodt - WaarBenJij.nu Dag 20 - Reisverslag uit Roscoff, Frankrijk van Mark De Boodt - WaarBenJij.nu

Dag 20

Door: Mark

Blijf op de hoogte en volg Mark De Boodt

18 Juli 2014 | Frankrijk, Roscoff

Vanmorgen al wakker om 6.00 u. Dus 1-ste werk een berichtje voor de jarige Lotte via onze Wiet. Daarna terug de tent in en geslapen tot goed 8 uur. De Kjell was ook net op. Eerst koffie met ontbijt en dan het huishouden bij mekaar plooien. Ik was klaar om 9.15 u, maar de Kjell! Dat had zijn tijd nodig. Natuurlijk wou hij alles mooi ingepakt hebben, want 't was zijn laatste tentavond geweest. Vanavond heeft hij een hotelleke en morgen vertrekt hij terug naar Zweden. Uiteindelijk zijn we om 10.30 u vertrokken. Via Saint-Pol-de-Leon naar Roscoff. Bijna in Het centrum van Roscoff ben ik onmiddellijk doorgestoken naar de camping. Hij ging verder richting centrum voor z'n hotel. Hij had wel afgesproken met mij om in plaats van de kosten van het avondeten en ontbijt te delen, hij vanavond om 20.30 u iets te eten zou betalen. Dan had ik tijd genoeg om het stuk GR dat ik overgeslagen had te doen. Da's inmiddels gebeurd en ik zit al met veel honger te wachten aan de phare, de afgesproken plaats. En nu nog speciaal voor Lotte De Boodt: ik prpbeer een videoke mee te sturen dat enkel voor jou bedoeld is. Dus iedere andere persoon: gelieve je te onthouden! Smakelijk voor zij die nog moeten eten en tot morgen.

• 18 Juli 2014 - 21:15

Lut OOls:

Dag Mark,

IK ben zelf met vakantie geweest en lees nu pas je reisverhalen.
    Meer dan 400 km gestapt! Ongelooflijk! Je bent inderdaad goed bezig!
    Je nieuwe kapsel is ça va maar kan je ook nog iets doen aan je rode gezicht? Misschien een zonnecrème factor 50 kopen? Tegen den trouw moet je dat ook nog in orde zien te krijgen.
    Ben je tegen 27 juli terug? Je groene vrienden organiseren een zomerdrink! 't Zou fijn zijn mocht je erbij kunnen zijn!
    Veel courage nog!
    Lut

• 18 Juli 2014 - 22:56

Lutvanbuggenhout:

mark, opvolgen de raad van tante (groene) Lut!!!!