Dag 'day after' - 2 - Reisverslag uit Heuvelland, België van Mark De Boodt - WaarBenJij.nu Dag 'day after' - 2 - Reisverslag uit Heuvelland, België van Mark De Boodt - WaarBenJij.nu

Dag 'day after' - 2

Door: Mark

Blijf op de hoogte en volg Mark De Boodt

08 Juli 2016 | België, Heuvelland

Lotte en Elias sliepen vanmorgen tot 8.00 u. Lekker ontbijt in de caravan. Buiten was het ietwat frisjes. Na de dagelijkse opfrisbeurt trokken we naar het ander campinggedeelte. Elias wou eens shotten op een veld met een echte goal. ‘t Was best leuk. Na het middageten trokken we onze wandelschoenen aan voor een fikse wandeling die eindigde in de Cosmos. De speeltuin aldaar heeft hun hart gestolen! Dan iets gegeten in 't Hellegat en daarna naar Ieper voor 'The Last Post'. Een massa volk, maar toch heel beklijvend. Je kon een speld horen vallen. Voor mij was dit de eerste keer. Uiteraard voor de kinderen ook. En daarna kaarten op 'ons' terras vóór de caravan. Pikkezot en 'om ter hoogst', bataille zoals wij vroeger zegden. Na het tandenpoetsen kropen Lotte en Elias moe, maar voldaan in bed. En ik zit nu op dit moment tees in te tikken. Nog wat nagenieten van deze mooie dag en dan ook onder de wol. Sloppel en tot morgen, terug in Londerzeel.