Dag 2 - Reisverslag uit Telgruc-sur-Mer, Frankrijk van Mark De Boodt - WaarBenJij.nu Dag 2 - Reisverslag uit Telgruc-sur-Mer, Frankrijk van Mark De Boodt - WaarBenJij.nu

Dag 2

Door: Mark

Blijf op de hoogte en volg Mark De Boodt

26 Juli 2015 | Frankrijk, Telgruc-sur-Mer

Gisteren liep het wat uit de hand op het festivalleke. IK kwam nog een koppel tegen die ooit in de Matongéwijk in Elsene gewoond hebben. Ik kende ze niet (raar?). Uiteindelijk was het rond den 2-en dat ik in m'n nest lag. Geen getreur echter. Vanmorgen rond de zevenen was het pijpestelen aan het regenen. Geen denken aan om in dit weer te beginnen met inladen en opplooien. Dus rustig blijven liggen en afwachten. Om 9 uur vond ik het toch wel welletjes. 't Was inmiddels ook al wat minder aan het regenen. Ochtendwasje en dan maar aan de bak. Alles zo droog mogelijk inpakken. Op uitzondering van de tent natuurlijk. Maar die moet vanavond toch weer opgesteld worden. Om 10.45 u vertrokken voor de volgende etappe. Eerst nog wat regen, maar geleidelijk aan werd het droog. En zoals gisteren bergop en bergaf. Beulenwerk, maar ja eens je begonnen bent ... . Om 18.13 u aangekomen op de camping na 52,56 km fietsen. Tentje gezet en een verfrissend doucheke genomen. En nu in de bar naar het einde van de tour aan het zien. Spijtig genoeg in het gezelschap van te veel Hollanders en te veel Duitsers. Maar wat wil je! Sebiet slapen en morgen weer aan de bak. Was ik al maar in Saint-Nazaire! Tot morgen.