Dag 11 - Reisverslag uit Courtils, Frankrijk van Mark De Boodt - WaarBenJij.nu Dag 11 - Reisverslag uit Courtils, Frankrijk van Mark De Boodt - WaarBenJij.nu

Dag 11

Door: Mark

Blijf op de hoogte en volg Mark De Boodt

29 Maart 2014 | Frankrijk, Courtils

Vanmorgen nog efkes in bad. 'k Zal nu wel proper zijn zekers? Ontbijt en en route richting Mont-Saint-Michel. Een tocht van toch flink wat kilometers. Ik ben stilaan het overzicht kwijt wegens "GPS-problemen", maar een update volgt later wel als ik wat meer tijd heb. Een ding staat vast: het einde is stilaan in zicht! Na een aantal km's kwam ik een soort Leireken tegen, dus een als fiets- en wandelpad ingerichte oude spoorlijn. En geloof het of niet, maar dit pad gaat helemaal tot in Mont-Saint-Michel. Heel makkelijk natuurlijk. Stappen op automatische piloot. Niet denken, alleen maar gas geven. Op denk duur wel eentonig. In Courtil had ik er genoeg van. Dus tentje op camping Saint-Michel. Pracht van een camping met alles op en aan. Zelfs een verwarmd zwembad. Helaas was het nu niet opgewarmd. Ik was er ook alleen, op een paar Hollanders na. Nog maar eens gedoucht en bedje in. Tot morgen.